2 Mart 2016 Çarşamba

1 yılda 57 kilo verdi

ABD'nin Virginia Eyaleti'nde yaşayan Austin Shifflett isimli genç adamın tüm okul hayatı arkadaşları tarafından dışlanma ve dalga geçilme ile sürdü. Ancak genç adam şimdi son derece formunda ve kendisiyle dalga geçen arkadaşlara "zayıflama" tüyoları veriyor.
Kendisine "Şişman çocuk" şeklinde isim takılan Sifflett, "Arkadaşlarım benimle dalga geçtikleri zaman ben de gülüyordum. Benimle dalga geçtiklerinde mutsuz olduğumu onlara belli etmemeye çalışıyordum.
HİÇ KIZ ARKADAŞI OLMADI
Okul hayatı da arkadaşlıkları yüzünden kötü geçen genç adam derslerinde başarısızdı. Hiç kız arkadaşı da olmayan Shifflett, eve gittiğinde çok mutsuz ve öfkeli olduğunu ailesine kötü davrandığını söylüyor.
"TARTININ KIRILDIĞINI SANDIM"
Shifflett, "Tartıya çıkmaya korkuyordum. 166 kiloyu gördüğümde tartının kırıldığını ve bu yüzden o kiloyu gösterdiğini sanmıştım. Doğru olduğuna inanamadım. 100 kiloyu geçtiğim gerçeğine kendimi hiç inandıramamıştım." dedi. Geçtiğimiz yıl ünlüler arasında da bir dönem popüler olan Atkins Diyeti'ne başlayan ve spor salonuna yazılan genç adam kilo vermeye başladı. Ardından sosyal ilişkileri değişen, arkadaş edinen ve özgüveni yerine gelen genç adam abur cuburu, hamburger, pizza gibi fast foodyemekleri yemeyi bıraktığını söylüyor.
"ARTIK KENDİME GÜVENİYORUM"
Utangaçlığını yenen genç adam, "Kızlar konusunda artık kendime güveniyorum. Eskiden benimle dalga geçenlerden bazıları artık bana mesaj atıyor ve benden tavsiye istiyor." dedi. Hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder