26 Nisan 2019 Cuma

Şahan Gökbakar 28 kilo verdi

Oyuncu Şahan Gökbakar'ın son zamanlarda kilo vererek yaşadığı değişim takipçilerinin de dikkatinden kaçmadı. Gökbakar, takipçilerine nasıl kilo verdiğini sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla anlattı.

Oyuncu Şahan Gökbakar, son zamanlarda verdiği kilolarla dikkat çekti. Geçen kasım ayından itibaren ketojenik diyet uyguladığını söyleyen Gökbakar, nasıl zayıfladığını takipçileriyle paylaştı. "5 ayda 28 kilo verdim" diyen Şahan Gökbakar, şu ifadeleri kullandı:

"5 AYDA 28 KİLO VERDİM"

Son dönemlerde en çok duyduğum şey; "zayıflamışsınız" ve beraberinde gelen birçok soru... Kısa bir bilgilendirme yapayım. Herhangi bir operasyon geçirmedim mide ile ilgili. Tamamen yeme-içme değişikliği yaptım. Geçen kasım ayı itibariyle ketojenik beslenme uyguladım. Nedir ketojenik beslenme internetten araştırırsınız. Toplamda 27-28 kilo verdim 5-6 gibi bir sürede. Fazla kasmadan devam edip biraz daha vereceğim. Azim, kararlılık ve irade dilerim tüm kilo vermek isteyenlere...

KETOJENİK DİYET NEDİR?

Ketojenik diyet; çok düşük karbonhidrat, orta miktarda protein ve yüksek yağ alınan diyet sistemidir. Böylece vücut, enerji sağlamak için yağ yakmak zorunda kalır. Amaç vücudun enerji sistemini değiştirmektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder